понеделник, 1 май 2017 г.

Банкя, София

1.05.2017
Да-а-а, на снимката изглежда супер, а в действителност е тъжна картинка...Една изключително красива сграда вероятно от времето на Стамболов/оттогава са най-красивите постройки/, която е оставена да се руши. Тъжно, не, това е престъпление! Както и още няколко също толкова впечатляващи постройки в градчето.


Цъфнал е един нов часовник. Е, хубаво...
Относно частния "хотелиерски" бизнес почти не ми се говори. Не че съм супер чистофайник, ама да ти се осмърди душата в стаята на тютюн, хавлиите да са захабени, с невъоръжено око да виждаш слой прах и животински лапи...моля, не посещавайте х-л "Дарлинг". А и в целия град мирише на мръсен канал :( Сори! Не исках да съм зла, ама това е истината!
На следващия ден бърза разходка до Клисурски манастир:


Много интересен с външните изображения - образи и надписи. Не знам защо, но ми се запечати един, който е известен на всеки човек, но все го забравяме. Цитирам по памет: "Нищо не си донесъл на този свят и нищо няма да отнесеш."
Искаше ми се да прекараме почивните дни сред природата, но метеорологичните условия не позволиха, та бях бяхме в света на цивилизацията:). Ама, здраве да е! Дните са пред нас.






Няма коментари:

Публикуване на коментар