сряда, 1 ноември 2017 г.

Гърция, 2017

Първа спирка Солун. Не съм гладна, но не мога да устоя на тестените им изкушения:

Задължително е да хванеш пръста на Аристотел, за да си мъдър. Учениците ми го бяха пропуснали, та дано да съм го държала достатъчно дълго, за да ни е успешна матурата :))
Пред паметника на Александър Македонски и други приятни местенца в Тесалоники.
Бялата кула
Кафенетата:



И...Солунската митница, увековечена от великия Алеко.
Метеора:





 
 И малко от Паралия Катерини:








Подаръкът за вкъщи е за пийване и хапване.
 
Е, имаше и още, ама свърши, докато се сетя да снимам. И, да кажа, ако ходите в Гърция, купете си маслини от там, нямат нищо общо с продаваните у нас :(.







1 коментар:

  1. Еха, припомни ми тези местенца, от преди 2-3 години.
    Метеора ми е най-любим!

    ОтговорИзтриване