понеделник, 17 август 2015 г.

Божият мост, с. Лиляче, Врачанско

Пожелах да видя природния феномен, след като бях видяла професионални снимки в Интернет:) Е, моите са на лаик, запаметяват момента като спомен и емоция:
За първи път ми се случва в България да не се чувствам добре на подобно място. Заболя ме главата, зави ми се свят, заглъхнаха ми ушите... И всичко това изчезна като с магическа пръчка в момента, в който се отдалечихме от мястото. 
Какво и защо, не знам...Екскурзовод нормално няма, няма и обяснителна табела, макар че е направено "достъпно" по ОПРР
Но, програмата е приключила преди две години, парапетите вече са изгнили и съборени, кошовете преливат от боклуци...Тъжна картинка. Докога ще се трошат така безотговорно средства и никой няма да го боли?...
И още малко от любителските ми фотоси:







Тук "разчетох" дяволско изображение :(



На връщане:


И горски цветя:


Информация в мрежата: http://www.razhodka.bg/sights/93/view

май, 2015г.






Няма коментари:

Публикуване на коментар